ΚΕΦΥ

Σχεδιασμός της οπτικής ταυτότητας για το brand ΚΕΦΥ, που αποτελεί αρτικόλεξο για το “Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογικών Υποθέσεων”. Σε ένα κέντρο εξυπηρέτησης ανάλογων υποθέσεων και γενικών διεκπεραιώσεων, ο στόχος είναι ένας: Να ολοκληρωθεί μια διαδικασία εύκολα και γρήγορα, χωρίς κόπο, ψάξιμο και τρέξιμο για τον πελάτη. Με λίγα λόγια, σε μια λίστα από εκκρεμότητες, μπαίνει αβίαστα ένα “τσεκ” (v) σε κάθε διαδικασία που ολοκληρώθηκε επιτυχώς. Το σύμβολο “τσεκ” χρησιμοποιήθηκε σαν βασικός συμβολισμός και κεντρικό στοιχείο ενώ παράλληλα εντάχθηκε αρμονικά μέσα στην τυπογραφία του brand, δημιουργώντας ένα σήμα που επικοινωνεί με απλό τρόπο τη φιλοσοφία της εταιρίας και τελικά, του ίδιου του motto: “το σκέφτηκες, έγινε”.