ΧΑΝΘ FAMILY
Επανασχεδιασμός του περιοδικού της ΧΑΝΘ, του σημαντικότατου αυτού φορέα της Θεσσαλονίκης, με ιστορία 100 χρόνων στην πόλη και τεράστιο έργο στους χώρους του αθλητισμού, της προσφοράς και του εθελοντισμού.
Το περιοδικό FAMILY αποκτά φρέσκια μορφή, σύγχρονο σχεδιασμό και μοντέρνα προσέγγιση. Η διάσταση μεγάλωνει και εντάσσονται συγκεκριμένα guidelines που φέρνουν ομοιομορφία σε όλα τα τεύχη. Το λογότυπο του περιοδικού επανασχεδιάζεται, «αγκαλιάζοντας» στην τυπογραφία του το λογότυπο του φορέα. Τα γράμματα του λογοτύπου είναι ανισοϋψή, αποκτώντας έτσι μια πρωτότυπη και μοντέρνα μορφή που «μένει» στο μάτι, ενώ ταυτόχρονα εντάσσει τους συμβολισμούς της οικογένειας και της διαφορετικότητας.
Στρατηγικά, επιλέχθηκε σε όλο το περιοδικό να μη χρησιμοποιηθεί καθόλου το μαύρο χρώμα, αντίθετα όλα τα στοιχεία της σύνθεσής του (γράμματα, σχήματα, φόντα) είναι σε μπλε και κόκκινες αποχρώσεις, στα χρώματα δηλαδή της ΧΑΝΘ. Σε ένα δημιουργικό παιχνίδι που διατρέχει όλο το τεύχος, παντρεύονται διαφορετικές γραμματοσειρές με την κύρια γραμματοσειρά των τίτλων, ενώ εντάσσεται το χειρόγραφο στοιχείο όπου χρειάζεται. Επιπλέον διατρέχουν όλο το τεύχος σχήματα, τα οποία παραπέμπουν στο λογότυπο της ΧΑΝΘ.
Η γενική αρθρογραφία του τεύχους διαχωρίζεται οπτικά από την ύλη της ΧΑΝΘ με ξεκάθαρο τρόπο: από το φόντο των σελίδων τους. Οι ενότητες των γενικών άρθρων παρουσιάζονται σε λευκό φόντο, ενώ τα δελτία τύπου και τα άρθρα της ΧΑΝΘ πατάνε σε ελαφριές αποχρώσεις του μπλε και του κόκκινου, των βασικών χρωμάτων του brand.
Η kitchen.was, πέρα από τον ολικό επανασχεδιασμό του εντύπου, έχει αναλάβει συνολικά την επιμέλεια της έκδοσης.